Persoonlijke ontwikkeling

De klant is koning. Hoe ga jij om met kritiek?
Omgaan met kritiek is lastig. Als je de klant tevreden wil houden, ben je soms geneigd mee te gaan in de kritiek. Maar is dat de beste manier?

Verdien jij jezelf terug?
Organisaties denken steeds meer in de term “toegevoegde waarde” als het over medewerkers gaat. Toegevoegde waarde is een begrip uit de economische wetenschappen, het drukt de essentie van produceren uit, namelijk het toevoegen van waarde aan goederen en diensten. Wat...

Sta eens even stil!
Sta jij af en toe even stil? Alles in ons werk is erop gericht om altijd scherp te zijn, het beste uit jezelf te halen en een topprestatie te leveren. Maar je kunt niet onafgebroken excelleren en boven jezelf uitstijgen. In de sport zie je hier duidelijke voorbeelden...
Professionele ontwikkeling

“Zo doen we het altijd hier…”
Veel werkgevers zijn geneigd om nieuw talent in te werken vanuit het principe ‘zo doen we dat altijd hier’. Het zou beter zijn de gebruikelijke onboarding opzij te zetten. Inwerken gaat verder dan uitleggen hoe ‘we hier werken’. The war for talent Het is voor...

Verdien jij jezelf terug?
Organisaties denken steeds meer in de term “toegevoegde waarde” als het over medewerkers gaat. Toegevoegde waarde is een begrip uit de economische wetenschappen, het drukt de essentie van produceren uit, namelijk het toevoegen van waarde aan goederen en diensten. Wat...
Contact
Telefoonnummer
0624260549
aimee.floris@excel-yourself.nl
Andere publicaties
Artikelen
- Hoe zorgt HR dat talentvolle medewerkers succesvol worden? XpertHR
- Tips om jezelf te onderscheiden met je sollicitatie TraineeshipPlaza
- Kritiek niet leuk? Wel als je er zo mee omgaat! Blijtijds.nl
- Tips voor techneuten om jezelf te ontwikkelen Mol Industriële Automatisering
- Effectiever je beoordelingsgesprek voeren XpertHR
- De toegevoegde waarde van de sterke punten benadering door Kitty Schaap – CoAchieve